Rapporter från Bentley och Mollys Ester

Herman 4 man En söt bild på Herman, tack matte Therese för den!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Och en lite suddig bild på lilla Plura ❤

Nu har även Bentley funnit sig tillrätta i sitt nya hem. Ja han har till och med haft tid att skriva ett brev och berätta vad han varit med om 🙂 Tusen tack sötaste Bentley (och husse Anders 🙂  )

Hej Bisse!
Tack för igår.Bentley Boy berättar: 
Jag verkar gilla Ewa och Anders så jag startar med ett pusskalas.Efter en stund i bilen somnar jag i Ewas knä. Killarna där bak snosar intresserat och jag med.Kl. 18 00 är vi hemma och färdighälsat är det 19 30.
Mat gillar jag,SLURK! Men vad ska jag ut i regnet att göra? Jag vill inte gå någonstans. OK,jag kissar väl lite då! Soffan var ju skön. Där kan jag sträcka ut mig som en lång korv.
23 30 ska vi sova.Jag har en egen sovkorg i Ewas säng.Jag startar direkt med att bita på kanten- härligt för tänderna.Har sovit bra, bara vaknat ibland och undrat var jag är. Då har Ewas hand kommit i korgen och jag har sovit vidare.
Faktiskt ända till kl.8 00.
DAG 2: Då skulle man ut i regnet igen. Nu vågar jag gå lite och både kissar och bajsar.Konstigt vad alla blir glada då?
              När storkillarna kom in skällde jag på dem,för det är väl jag som ska bestämma eller? Jag ångrade mig och gömde mig bakom Ewas hand,där hon satt på golvet.
                     Nu ska det bli skönt med en tupplur!
             VI hörs!       
          Bentley med husse och matte
Härligt att höra att allt verkar gå bra 🙂
En annan som också skrivit är Mollys dotter Ester. Hennes matte och husse åkte iväg på semester, hm det skulle dom kanske inte ha gjort, ha ha 🙂 Tack söta lilla Ester för ditt mejl, ska bli spännande att höra hur det går i fortsättningen. (Och tusen tack matte Agneta för att du hjälpt Ester att skicka iväg det 🙂  )

Hej Bisse!

Jag hade ju lärt mig en hel del och var ju så lydig tyckte matte men det är det slut på nu minsann. Matte och husse åkte ju bort på semester i två veckor och mormor och morfar passade mig och då passade jag minsann på att göra en hel del som JAG ville. Gå fint i kopplet kan de ju bara drömma om att jag är tänkt att göra igen, tror jag i alla fall. De där gamlingarna drog jag ju runt som jag ville med, jag flög fram som en raket i kopplet och visade att här ska ni få hänga med. 🙂
Gå ut efter matte genom dörren är bara ett minne blott, nu flyger jag så snabbt iväg så de knappt hinner se vart jag tar vägen, för hos mormor fick jag ju göra så. Nu säger matte, sitt ner, till mig igen innan vi ska ut och hon vill att jag ska gå ut efter henne men det vill jag inte höra på förrän hon sagt det typ tio gånger.
Vi ska nog få ordning på dig igen, säger matte så nu ska jag börja på valpkurs den 15 april. Har du hört vilka dumheter hon hittar på bara för att få som hon vill. Matte ska alltid bestämma allt.
Jag blev i alla fall superglad när de kom hem igen från semestern fast jag hade haft det så bra hos mormor och morfar. Jag tror att matte och husse blev lika glada över att se mig igen också så  jag tror inte de har en tanke på att åka bort från mig igen på länge
Många nospussar till dig och mina andra släktingar från Ester

Lämna en kommentar